Härliga fredag

Nu är mina veckor över i Össeby församling för denna gång. Trodde nog att det skulle vara lugnare än vad det har varit, men är glad att jag har haft uppgifter att göra hela tiden. Jag har lärt mig en massa nya saker också, kul! Tiden har gått verkligen gått fort!

I måndags var vi ju till Wenngarns slott som jag skrev om i förra inlägget.
På tisdag så vattnade jag blommorna hos pappa och hos Eva&Jon. I och med att jag varit hemma hela sommaren, så har jag haft möjlighet att hjälpa till. Det gör jag så gärna😊☀️☀️

I onsdags åkte jag in till stan och träffade Cina från Ö-vik. Det var verkligen så trevlig! Vi umgicks mycket för typ 20 år sen, när Sebbe var liten. Sedan har vi setts sporadiskt när vi har varit uppe i stugan. 
Nu var det ett par år sen vi sågs, så vi hade lite att prata om😀 Vi gick till Sturekatten, där vi satte oss på innergården. Det var ju hysteriskt varmt!! 31 grader i skuggan inne i stan är inget att leka med.
Hur dom helst så tog vi en fika och efter det ett glas vitt vin. Vi satt och surrade i 3 1/2 timme. 
 Vi kanske ska ses imorgon lördag igen, då vi ska se prideparaden inne istan.

Igår åkte jag och Karolina till Naturhistoriska muséet och var med på en guidad visning "Pride under ytan". En intressant visning, och lagom lång i värmen👍🏻😊
Vi åt lite där också eftersom jag jobbade lite längre igår och vi åkte direkt dit. Jag gillar mina och Karolinas utflykter! Försöker komma på olika saker att göra så att hon inte bara är hemma och bara tittar på youtube eller lyssnar på musik.
(null)

(null)

(null)

(null)


Imorgon ska vi som sagt in till city och se prideparaden. Förra året var första gången vi var inne. Det var sååå kul!! Å vilken stämning det var, så mycket kärlek i luften❤️🏳️‍🌈❤️🏳️‍🌈 
Alla borde åka in och vara med om detta. 

Vad vi ska göra idag får vi se. Kanske blir det en tur till Uppsala och Linnés Hammarby. Jag får se om jag får med Karolina dit. 

Puss&kram

Kommentera här: